در عصر حاضر جهت مديريت تماس هاي ورودي در سازمان ها و يا شرکت ها راهکار هاي سنتي ديگر پاسخگو نبوده و بايد به طور مدرن تري نسبت به مديريت مشتريان اقدام کنند و بايد گفت يکي از اين روش ها صندوق صوتي مي باشد.


دستگاه صندوق صوتي افزونه ايست جهت دستگاه سانترال پاناسونيک که توانايي ايجاد نوعي نظم به تمامي تماس ها اعم از  دريافتي، گرفتن پيغام از مشتري و صندوق صوتي اختصاصي به هر داخلي مورد نظر را ايجاد مي کند به جرات ميتوان عنوان کرد در فضاي مدرن امروزي وجود يک ساز و کار پيشرفته  جهت مديريت ارتباط با مراجعين و احترام به مشتريان راه اندازي تلفن گويا و صندوق صوتي از اامات هر شرکتي بوده و بدون بهره گيري از آنها تقريبا کار بسيار مشکل خواهد بود.


طبعا با هر مجموعه بزرگي که تماس بگيريد با يک تلفن گويا مواجه مي شويد و شماره داخلي مورد نظر را از شما خواهد خواست که هر عدد به عنوان  يک واحد داخلي در نظر گرفته مي شود و با شماره گيري آن عدد به داخلي و يا بخش مربوطه وصل خواهيد شد در حالي که در شيوه سنتي به اين شکل بود که يک منشي بايد کليه امور وصل کردن تماس ها و مديريت تماس هاي داخلي و يا خارج از سيستم را بر عهده داشت که عملا در فضاي مدرن امروزي کاري غير ممکن محسوب مي شود. براي همين بايد گفت بدون يک صندوق صوتي ارائه خدمات نوين امکان پذير نخواهد بود! در هر سازمان يا شرکت نحوه ارائه سرويس به افراد مراجعه کننده با صندوق صوتي و داشتن سيستم‌هاي پاسخگويي به مشتريان (تلفن گويا) يکي از اساسي ترين عوامل رضايت مشتريان و در نتيجه سودآوري و پيشرفت يک سازمان مي باشد.يکي ديگر از امکانات بسيار عالي صندوق صوتي گذاشتن پيام صوتي براي مخاطب مورد نظر مي باشد.


صندوق صوتي?


آشنايي با صندوق صوتي


مرکز پاسخگويي به تماس به طور کلي عمل کار اپراتور انساني را در مجموعه انجام ميدهد . طيف وسيعي از  مراکز پاسخگويي به تماس در دو نوع نرم افزاري و سخت افزاري دسته بندي ميگردد.


شرکت پاناسونيک به عنوان يک مجموعه و شرکت پيشتاز در راه اندازي روش هاي برقراري ارتباط در دنيا براي نخستين بار مراکز پاسخگويي به تماس را به شکل مراکزي مجزا و بدون نياز به وابستگي با نام هاي تجاري KX TVM50 و KX-TVP200 شکل داد و اين دو مدل را طراحي و به بازار عرضه نمود.نکته بسيار مهمي که در خصوص صندوق صوتي بايد بيان کرد اين است به صورت مجزا و جدا از مراکز تلفن سانترال عمل کرده و با کارتهاي اپراتور گويا (DISA) که بر روي مراکز تلفن سانترال نصب ميگردند کاملا متفاوت مي باشند.


امکانات کلي دستگاه صندوق صوتي پاناسونيک



  • سيستم جوابگويي اتوماتيک با قابليت اضافه کردن به زير شاخه نامحدود

  • راه اندازي صندوق صوتي جهت کليه کارمندان شرکت و يا سازمان و

  • قابليت برقراري پخش پيام هاي مختلف صندوق صوتي مبتني بر شماره تماس گيرنده و زمان تماس

  • قابليت ضبط تماسهاي ورودي در صندوق صوتي تا 4 ساعت در TVM50 و تا 1000 ساعت در TVM200

  • امکان هدايت تماس گيرنده در زماني که مخاطب اشغال مي باشد

  • برقراري صف انتظار براي داخلي هايي که در حال مکالمه مي باشند

  • قابليت برقراري هدايت تماس در زمان عدم پاسخگويي

  • مديريت بهره برداري از سيستم براي کليه پرسنل

  • قابليت ايجاد ضبط اتوماتيک تماس در صندوق صوتي

  • قابليت برقراري صندوق صوتي انتقادات و پيشنهادات

  • امکان قرارگيري بر روي تمامي مراکز تلفن سانترال پاناسونيک

  • قابليت برقراري ضبط پيغام ها و فرستادن آن  توسط خط تلفن و يا ايميل


امکانات KX-TVM50 پاناسونيک


سيستم پردازش صدا KX-TVM50


ظرفيت 2 تا 6 پورت


64 صندوق صوتي


حداکثر 8 ساعت زمان ضبط پيغام


کاربرد صندوق صوتي در شبکه بصورت اشتراکي


شنيدن پيام در انتظار به صندوق صوتي هدايت شده و از سرويس خودکار گويا بهره مند شود .


کاربران اين امکان را دارند تا به راحتي پيغام هاي خود را چک کنند


به کاربر امکان اين داده شده است تا مکالمه در حال انجام را تنها با فشردن يک دکمه ضبط نمايد


مانيتور پيامهاي دريافتي و تصميم براي پاسخگويي يا عدم پاسخگوي


امکانات KX-TVM200 پاناسونيک


سيستم پردازش صدا KX-TVM50/TVM200


سرويس پاسخ دهي اتوماتيک ،مسيريابي خودکار تماس، اطلاع از وجود پيام جديد را ممکن ساخته و برحسب نياز شما قابليت سفارشي شدن را دارد .


_ 0 تا  24 پورت و  1024 صندوق صوتي


– 1000 ساعت زمان ضبط پيغام ( حداکثر )


– ارسال پيام الکترونيکي


– منوي پست صوتي روي صفحه نمايشگر


– سرويس مشتري


– کنترل تماس در حال انجام ( LCS )


– ضبط دو طرفه


– انتقال دو طرفه


_ صندوق صوتي


سيستم پيغام گذاري پاناسونيک امکانات هاي چندزبانه و کارايي بالايي را در اختيار شما مي گذارد .


با توجه به موارد گفته شده مي توان اذعان کرد اگر ميخواهيد ارتباط موثري با مشتريان و يا مراجعين خود داشته باشيد و همينطور به شکل مناسب تري منابع انساني خود را مديريت نماييد بهتر است يک سيستم صندوق صوتي متناسب با نياز هاي شرکت و يا سازمان خود تهيه کنيد.


براي آشنايي بيشتر با تلفن هاي بي سيم پاناسونيک با ما همراه باشيد.

صندوق صوتي و کاربرد آن

صندوق ,صوتي ,مي ,يا ,يک ,تلفن ,صندوق صوتي ,و يا ,پاسخگويي به ,تماس در ,ها و
مشخصات
آخرین مطالب این وبلاگ
آخرین جستجو ها